PROCEDURY POSTĘPOWANIA W NASZYCH SALONACH OPTYCZNYCH PODCZAS EPIDEMII KORONAWIRUSA
-
Pacjenci są przyjmowani w trybie indywidualnych wizyt po uprzednim umówieniu telefonicznym. Wizyty odbywają się bez towarzystwa osób trzecich. Salon jest zamknięty dla innych odwiedzających w czasie wizyty umówionego pacjenta.
-
Zarówno pracownicy, jak i klienci salonu są zobowiązani do korzystania z płynu do dezynfekcji rąk przed, w trakcie jak i po wizycie w salonie optycznym
-
Pracownik salonu optycznego jest upoważniony do przeprowadzenia z klientem dodatkowego wywiadu odnośnie samopoczucia i ewentualnego kontaktu z osobami z grupy ryzyka (objętymi kwarantanną domową, hospitalizowanymi z powodu koronawirusa, etc.) oraz dokonania pomiaru temperatury jego ciała przed przyjęciem na wizytę
-
Pracownicy salonu optycznych są zobowiązani do przeprowadzanie regularnych dezynfekcji salonu, w szczególności po każdej wizycie pacjenta (dotyczy wszystkich aparatów, pomocy, przedmiotów, itd. z którymi miał styczność pacjent)
-
Pracownicy salonu są zobowiązani do regularnego wietrzenia pomieszczeń
-
Pracownicy salonu są zobowiązani do zapewnienia środków ochrony osobistej (maseczek, okularów, przyłbic, rękawiczek, płynów do dezynfekcji dla pacjentów i pracowników)
-
Pracownicy salonu są zobowiązani do zagwarantowanie pacjentom możliwości umycia rąk ciepłą wodą z mydłem lub dezynfekcji rąk bezpośrednio po wejściu do salonu.
-
Pracownicy salonu mają obowiązek zadbać o jak największą możliwą odległość pomiędzy pracownikami zakładu, pracownikami zakładu i Klientami (1,5-2 metry).
-
Pracownicy salonów optycznych są zobowiązani do zachęcanie klientów do korzystania z płatności bezgotówkowych
-
Wprowadzone zostało kontrolowanie stanu zdrowia pracowników w szczególności pomiaru temperatury ich ciała przed rozpoczęciem pracy.
ZADZWOŃ DO NASZ LUB SKORZYSTAJ Z FORMULARZA
+32 726 74 17
+32 724 18 88